Hlavní stránka
Vyhledávání

Servis a reklamace


V případě poruchy nebo výskytu vady zboží v záruční době je místem pro uplatnění reklamace servisní středisko stanovené výrobcem.
Informace o servisních partnerech jsou uvedeny na záručním listě, případně je přiložen k návodu k obsluze.

Pokud záruční list není součástí výrobku, nebo informace o servisním partnerovi nejsou aktuální, tak nám prosím napište a my vás navedeme.

Pokud je součástí zboží originální záruční list výrobce (distributora) zboží specifikující reklamační podmínky a servisní partnery, probíhá reklamace zboží dle pravidel výrobce (distributora). Kupující se zavazuje jeho podmínky respektovat.

Jak uplatnit reklamaci


Kontaktujte servisní středisko a postupujte podle jejich instrukcí.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit doklady o prodeji.
Dále je nutno předložit reklamované zařízení, které je kompletní s neporušenými pečetícími nálepkami - včetně dokumentace.
Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je kupující povinen předložit protokol o záruční opravě.
Kupující je povinen uvést o jakou vadu jde a jak se vada projevuje.

Prosím, nezapomeňte na sebe uvést telefonní a/nebo e-mailový kontakt.

Seznam autorizovaných servisních středisek


Tento seznam není zdaleka kompletní. V případně, že zde není středisto vašeho zařízení, zkuste si jej vyhledat na internetu nebo nás kontaktujte.

Servisní středisko značky:

  • ACER
  • A-DATA
  • ALCATEL
  • ALIGATOR
  • APPLE
  • APPLE - HiPix
  • APPLE- Kingwo
  • APPLE-Tianma
  • ASUS
  • BELKIN - belkin@belkin-support.cz Je nunto napsat e-mail.
  • BlackBerry
  • Caterpillar
  • DOOGEE
  • EVOLVEO
  • GARMIN
  • Honor
  • HTC
  • Huawei
  • JABLOTRON
  • KINGSTON - Odkaz vede na Alza.cz, kde jsou kontakty na servisní střediska
  • Lenovo
  • LG
  • MAXCOM
  • Microsoft
  • MOTOROLA
  • NOKIA/ MCST
  • REALME
  • SAMSUNG
  • SONY Mobile
  • Xiaomi
  •